zaterdag 10 januari 2015

Voor u getest: Bio-Planet Grimbergen






Sinds een paar weken heeft Grimbergen een tweede biowinkel: na De Diepen Boomgaard is er nu ook een Bio-Planet aan de Vilvoordsesteenweg.

Bio-Planet behoort tot de Colruyt groep en heeft enkel een bio-assortiment. We zijn vandaag op een zaterdag eens een kijkje gaan nemen, en waren aangenaam verrast door de aangename drukte die er in de winkel was. Hieronder onze bevindingen:

- Een heel mooi, uitgebreid assortiment, met natuurlijk de gebruikelijke "bio-time" producten van Colruyt, maar ook gezonder voeding van bijvoorbeeld Terra Il Cielo en Biona
- Betaalbare prijzen. Bio hoeft niet noodzakelijk duur te zijn, en de verschillende leveranciers bieden de mogelijkheid om prijsbewust te kopen
- Een uitgebreid personeelsbestand. Ik heb niet alle medewerkers geteld, maar er stonden er heel veel achter de toonbank van de vleesafdeling, en ook in de versafdeling waren er behulpzame verkopers.
- Heel overzichtelijk! In tegenstelling tot Colruyt of Delhaize vond ik hier heel snel mijn gading
- Proper en niet te druk
- Heerlijke proevertjes! Bijna in elke gang kon je wel iets gratis proeven, van lekkere kokosbloesemkorrels tot blauwe kaas. Een echte troef.
- Bio-vlees!
- Vlotte kassa

Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik positief sta tegenover bioproducten. Ik ben al klant bij De Diepen Boomgaard en nu zal ik dit combineren met de Bio-Planet voor al mijn vleesaankopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten